Reklamácia
Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Pokiaľ sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.
Vyberte, ako chcete výrobok vrátiť
- Uloženka Slovakia s.r.o.,
-
Vivantis SK,
Nobelovo námestie 5,
851 01 Petržalka – Bratislava, SK MAPA
Po-Pi 9 – 18 hod
O priebehu vybavovania reklamácie vás radi budeme informovať na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavovania reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
- Vyplňte a vytlačte si Reklamačný formulár (k stiahnutiu TU). Údaje potrebné k vyplneniu nájdete na doklade o predaji. Do políčka Popis závady, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu ide. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
- Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
- V prípade vrátenia tovaru typu Smartwatch atd. je nutné odinštalovať veškeré aplikácie a údaje, ktoré boli do výrobku nainštalované. Tiež zrušte registrácie na doporučených stránkach výrobcom.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predošli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“.
- Výrobok pošlite na naše reklamačné oddelenie:
- VIVANTIS a.s.,
- Reklamačné oddelenie
- Pardubická 528, Hala číslo 41
- 537 99 Chrudim
- Na tejto adrese nie je možné tovar vrátiť osobne.
- Informácie o priebehu vybavovania reklamácie vám radi poskytneme na našej zákazníckej linke.
Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo emailom.
Po-Pi 8-20 hod
So-Ne 10-18 hod
Často kladené otázky
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme omnoho skôr.
V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČ), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.
Stačí vám doklad o kúpe výrobku alebo vyplnený záručný list.
Popíšte nám čo najpresnejšie vadu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre jednoduchšie vyplnenie môžete použiť Reklamačný list (k stiahnutiu TU) Pokiaľ reklamujete výrobok z dôvodu alergickej reakcie, pripojte k reklamovanému výrobku i lékársku správu, ktorú potrebujeme pre reklamačné riadenie s našimi dodávateľmi/výrobcami.
Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného riadenia. Pokiaľ však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.
Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabalte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.
Áno, dodajte výrobok i s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.
Áno, pri reklamácii príslušenstva, doporučujeme dodať i hlavný výrobok. Obecne platí, že príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať.
V servise vám zdelili, že je výrobok neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus.
V takomto prípade môžete reklamáciu doriešiť:
- poslať priamo na reklamačné oddelenie Vivantis:
- VIVANTIS a.s.
- Reklamačné oddelenie
- Pardubická 528, Hala číslo 41
- 537 99 Chrudim Na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne.
K doriešeniu vašej reklamácie budeme potrebovať:
- opravný list (montážny list)
- záručný list (len u výrobkov, kde servis k vybaveniu reklamácie požadoval záručný list)
- kópiu dokladu o predaji
- výrobok, pokiaľ na opravnom liste nie je zapísané, že výrobok si servis ponechal
Na základe zaslaných dokumentov posúdime vašu reklamáciu, následne vás budeme kontaktovať.
Miesto doručenia opraveného alebo vymeneného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie. Výrobok môžeme doručiť na vami vybrané výdajné miesto alebo priamo na vami udanú adresu.
- Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.
S veľkou pravdepodobnosťou o ne príjdete. Súčasťou opravy v autorizovanom servise je uvedenie zariadenia do pôvodného továrneho nastavenia. Doporučujeme vám pravidelnú zálohu dát vo vašom zariadení.
Áno, je to možné. Poverená osoba musí mať u seba originál reklamačného protokolu.