Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508
Menu

Infusion De Fleur D`Oranger - EDP

Značka: Prada Kód: pPD075

Popis

Prada Infusion De Fleur D´Oranger je sofistikovaná a hravá vôňa pre elegantnú dámu. Obsahuje pomarančový kvet, jazmín, tuberózu, esenciu z kvetov horkého pomaranča (neroli) a mandarínku.

Vôňa bola uvedená na trh v roku 2009.

Zloženie

Hlava

pomarančový kvet, jazmín, tuberóza, neroli, mandarínka

Srdce

-

Základ

-

Produkt je tiež v sekciach

Značka: Prada

Mario Prada otvoril svoj ​​prvý butik v Miláne roku 1913, kde predával vysoko kvalitné kožené tovar a doplnky. Obchod to bol vcelku stabilné, ale v 70. rokoch silní konkurenti ako Gucci a Hermes málom dostali Pradu na okraj bankrotu. V roku 1978 Miuccia Prada a jej manžel Patrizio Bortelli prevzali vedenie umierajúceho obchodu. Patrizio si vzal za úlohu management, zatiaľ čo Miuccia navrhovala kolekcie. Teraz, po 3 desaťročiach, je Prada jednou z najznámejších a najúspešnejších módnych spoločností. Od polovice 90. rokov sa objavilo len pár symbolov tak silných, ako Pradom vytepaný strieborný trojuholník. Sila značky je taká, že dokáže pretvoriť obyčajný čierny nylonový batoh do túžobného doplnku. Stačila kombinácia chytrého riadenia, šikovných návrhov a médiá postavila Pradu do prednej línie návrhárskeho priemyslu.

Viac

Mario Prada otvoril svoj ​​prvý butik v Miláne roku 1913, kde predával vysoko kvalitné kožené tovar a doplnky. Obchod to bol vcelku stabilné, ale v 70. rokoch silní konkurenti ako Gucci a Hermes málom dostali Pradu na okraj bankrotu. V roku 1978 Miuccia Prada a jej manžel Patrizio Bortelli prevzali vedenie umierajúceho obchodu. Patrizio si vzal za úlohu management, zatiaľ čo Miuccia navrhovala kolekcie. Teraz, po 3 desaťročiach, je Prada jednou z najznámejších a najúspešnejších módnych spoločností. Od polovice 90. rokov sa objavilo len pár symbolov tak silných, ako Pradom vytepaný strieborný trojuholník. Sila značky je taká, že dokáže pretvoriť obyčajný čierny nylonový batoh do túžobného doplnku. Stačila kombinácia chytrého riadenia, šikovných návrhov a médiá postavila Pradu do prednej línie návrhárskeho priemyslu.

Prada
dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd