Vianočné šialenstvo skončilo - nech žijú výpredaje!

Skončilo jedno z najkrajších, ale aj najnáročnejších období roka - Vianoce. Vianočný čas a Silvester sú už za nami a teraz nezostáva, než sa začať sústrediť na nový rok. Mnoho z nás našlo pod vianočným stromčekom finančný obnos miesto darčeka, a teraz premýšľame, ako s ním naložiť. Nechcete si urobiť radosť kúpi svoje obľúbené vône? Ak áno, tak je povianočné obdobie tou správnou dobou. Obchody sa predbiehajú s výpredajovými cenami a nestratiť sa v neprebernom množstve produktov je koľkokrát nadľudský výkon. Preto sme pre Vás pripravili pestrú ponuku najpredávanejších vôní.

Tipy pre dámy

S vôňou Euphoria od svetoznámej značky Calvin Klein budete vždy stredom pozornosti. Táto orientálno-kvetinová vôňa pre ženy dokonale podčiarkne každý outfit a sexappeal jej nositeľky. Ďalšie výnimočnou vôňou od tejto značky, ktorú by sme Vám radi predstavili, je Eternity. Akonáhle jej raz podľahnete, už nebudete chcieť inú! Kvety Vás doslova obklopí a očarujú.

Kvetinová, ale s prímesou sviežeho ovocia - to je ďalší z najvyhľadávanejších dámskych vôní. Reč je o zvodné vôňu Eclat D'Arpege od značky Lanvin. Je ako melódia - svieža, čistá a plná radosti. Od prvého nadýchnutia vyvoláva dojem plný jemnej žiary a radosti, ktorý pretrváva. Spája v sebe sviežosť orgovánu a výrazný tón pomarančovníka. Iste Vás príjemne prekvapí aj cena tejto parfumovej vody, ktorá je viac než priaznivá.

Parfémová voda Chloé od rovnomennej značky si už tiež získala rad žien, ktoré jej zostávajú verné a pravidelne sa k nej vracajú. Táto svieža a veľmi ženská vôňa vystihuje nespútaného ducha s vrodeným zmyslom pre módu a štýl.

Inšpirácia pre mužov

Vôňa, ktorá sa dostane človeku pod kožu: tak možno niekoľkými slovami charakterizovať toaletnú vodu Cool Water Man , ktorú značka Davidoff uviedla na trh v roku 1988. Nechajte sa uniesť na vlnách sviežich, vodných tónov! Pre veľký úspech je k dispozícii aj veľký objem 200 ml.

Ďalšie "stálicu" medzi pánskymi parfumy, Boss No. 6, nie je určite potrebné zdĺhavo predstavovať. Táto toaletná voda značky Hugo Boss definuje úspech, vyžaruje sebavedomím a zdôrazňuje zmyselne emocionálnu stránku mužského charakteru. Z jej úspechu čerpajú ďalšie jej nasledovníci: Boss No. 6 Night a Boss No. 6 Sport.

Na záver nemôžeme zabudnúť na nadčasovú vôňu Essential značky Lacoste , ktorá má rovnakú príchuť ako víkendy plné zábavy a stretnutia s ľuďmi, ktoré vždy radi vidíme. Ide ale aj oveľa viac, ide o osvietený názor na prácu, vzťahy a vlastne na celý život. Jej posolstvo sa dá charakterizovať ako "sviežosť bez hraníc".

Autor: Parfemy.cz