Clinique: Zaistite si dokonalú pleť

"Môžeme si zaistiť dokonalú pleť?" - Tak znela otázka, ktorá stála za zrodom značky, ktorá má klinickej kompetencie priamo v názve. Spoločnosť Clinique ako jedna z odnoží kozmetického impéria Estée Lauder tvrdí, že rozhodne áno a smeruje svoje výskumy k tomu, aby sme mohli zabudnúť, s akou pleťou a dispozíciami sme sa narodili. To ako naša pokožka vyzerá, má byť podľa jej odborníkov až dôsledkom správne a vhodne vybrané starostlivosti.

Všetko to začalo, keď americký časopis Vogue uverejnil článok práve s titulkom "Môžeme si zaistiť dokonalú pleť?", V ktorom redaktorka Carol Phillipsová sa rozprávala s dermatológom Normanom Orentreichem o rôznych návykoch a spôsoboch, ktoré aplikujeme v snahe byť pohľadní. Rozhovor ukázala kozmetické kráľovne Estée Lauder jej nevesta Evelyn a práve s pomocou tazatelky aj spovedaného potom vznikla nová značka - Clinique. Roku 1968 si odbila svoju premiéru na pultoch prestížneho obchodného domu Saks na newyorskej 5. Avenue. Od začiatku sa profilovala ako hypoalergénne kozmetika, ktorá pre každý typ pleti aj pre každý účel za pomoci dermatológov vyvinula špecifický výrobok, ktorý pomôže vyriešiť konkrétne problémy a uspokojiť individuálne potreby pokožky.

Produkty Clinique následne preslávili po celom svete, či už išlo o krémy proti vráskam , alebo populárny tri kroky starostlivosti o pleť , ktoré zahŕňajú čistenie , exfoliáciu a hydratáciu

. Od tej doby značka rozšírila svoj ​​sortiment nielen na celé telo, ale od starostlivosti sa posunula aj smerom k dekoratívnej kozmetike a ponúka rúže, očné tiene , make-upy , riasenky ... Všetky prípravky Clinique sú takisto dermatologicky testované a bez pridaných vôní. Svoje zákazníčky navyše značka šikovne vábi na pravidelné akcie, vďaka ktorým si môžu odniesť ako bonus štýlovú kozmetickú taštičku, kabelku, zmenšenej verzie obľúbených výrobkov či aspoň zvýhodnená balenia. Spoločnosť samozrejme nezabúda ani na mužov, ktorí v ​​jej sortimente nájdu aj kozmetické prípravky určené priamo pre nich , medzi najobľúbenejšie patria treba hydratačný fluid M Protect .

A čo by to bolo za značku, keby v jej portfóliu nezaujímal významné miesto tiež vlastný parfum? Prvá vôňa vytvorená v laboratóriách Clinique roku 1975 sa volala Aromatics Elixir a mala kvetinový nádych. Ale nebolo to len tak hocijaká voňavka. Parfumér Bernard Chant ho totiž namiešal verne filozofiu značky - bol to parfum pre tých, ktorí by sa radi niečím navoňala, kvôli alergiám však doteraz nemohli. Do tej doby si alergici skôr len šepotom odovzdávali informácie o toaletnej vode, vhodných pre citlivú kožu, alebo sa zmierili s tým, že voňavky skrátka nebudú používať. Teraz sa mohli radovať - ​​prvá hypoalergénne vôňa bola na svete! Na jej úspech naviazal roku 1997 parfum, pomenovaný vďaka svojim povzbudzujúcim tónom grapefruitu, bergamotu a mimózy Happy. Vo svojej základnej podobe aj mnohých variáciách , do ktorých sa za 14 rokov na trhu prevtelil, je široko obľúbený dodnes.




Autor: krasa.cz