Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

Doprava ZDARMA od 75,00 €  | 2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508

AVON: krása priamo do vašich rúk

Jednou z najznámejších svetových značiek v oblasti kozmetiky, parfumov a prípravkov pre ženskú krásu vôbec je nepochybne americký gigant Avon. Patrí medzi priekopníkov takzvaného multi level marketingu (MLM) čiže priameho predaja. Jej zakladateľ však nemal s kozmetikou pôvodne nič spoločné, živil sa ako obchodný cestujúci s knihami.

David H. McConnell sa ako obchodný cestujúci rozhoduje oživiť svoje nevalnej výsledky a k nákupu kníh pridáva ženám malý darček v podobe parfumu. Tento nápad ho privádza na úplne inú cestu. Roku 1886 totiž zisťuje, že obrovský záujem o jeho parfumy je jasným signálom, čomu dávajú ženy prednosť. Preto zakladá spoločnosť California Perfume Company (CPC) v New Yorku. Už v roku 1897 otvára aj svoju prvú laboratórium na výrobu a vývoj nových vôní.

Začiatok 20. storočia
Práca sa veľmi darí a dopyt po parfémoch pána McConnella je doslova neukojiteľná. Hoci je v roku 1906 zničená kvôli silnému zemetraseniu jeho kancelária v San Franciscu určená pre západné pobrežie, úspešný obchodník pokračuje aj naďalej vo svojom rastu. V roku 1918 jeho predaja presahujú hranicu piatich miliónov predaných kusov a roku 1928 dosahuje obrat vyše 2 milióny dolárov. V roku 1939 je celá firma premenovaná na Avon Products Inc. a začína sa zameriavať aj na dezodoranty, starostlivosť o telo a pleť a prírodné produkty.

Priamy predaj
Verný skúsenostiam svojich vlastných začiatkov, trvá McConnell na tom, aby sa výrobky jeho firmy boli predávané tímom obchodných zástupcov priamo zákazníkom v ich vlastných domoch. Vymýšľa teda systém MLM, ktorý odmeňuje obchodný zástupca za predané kusy, ale zároveň tiež za vyučenie ďalších obchodníkov. Vznikajú tak tímy, keď každý vedúci je odmeňovaný percentami z predaja svojich vlastných predajcov. Firma je zameraná najmä na ženy, preto časom dochádza k tomu, že predajom a zastupovaním značky sú najmä poverené ženy - tzv. "Avon ladies".

Vlastnej invencie

Už od začiatku je značka zameraná najmä na výskum a vývoj nových možností, z pôvodnej jednej laboratória na vývoj a výrobu patentov sa tak stali rozsiahle priestory

. Spoločnosť skúmala vplyv rôznych látok na ľudskú pleť, vlasy a organizmus všeobecne a pomáhala tak k výrobe originálnych parfumov, pleťových krémov, prípravkov pre starostlivosť o telo, profesionálnu starostlivosť o vlasy, vyživujúcich emulzií či dekoratívnej kozmetiky. O niekoľko rokov neskôr navyše prišla na rad aj kozmetika pre mužov a novo aj detská línie produktov. To všetko na výhradne rastlinnej báze pri maximálnom využití prírodných prípravkov, z ktorých sa vďaka zložitým technikám darí získavať účinné výťažky.

Avon pre ženy
V rámci svojho zamerania najmä na ženy sa Avon venuje aj celosvetovým nadáciám a podpore výskumu rozličných chorôb a vývoja liekov. Časť predajných ziskov je tak napríklad venovaná centre pre výskum rakoviny prsníka, iná zase pre propagáciu boja proti domácemu násiliu. V spolupráci so svetovými zdravotníckymi centrami tiež laboratóriá Avon konzultujú všetky poznatky z prírodných vied a ich možné využitie v medicíne a iných oblastiach výskumu. V týchto dňoch zamestnáva vývojové centrum Avon viac ako 300 špičkových vedcov a odborníkov v tejto oblasti. Aj vďaka ich práci tak môže každá žena vyskúšať výrobky pre každé obdobie. Aktuálne je na trhu rad Solutions Winter, ktorá sa zameriava na tvár a jeho ochranu proti chladu a mrazu v zimných mesiacoch.

Vaša voľba
Na každej z vás je teda rozhodnutie, či chcete o svoje telo naozaj starať. Kozmetické prípravky, parfumy i starostlivosti o zdravie, to všetko ponúka značka Avon v prvotriednej kvalite. Zárukou je nielen viac ako 80 svetových patentov a istota, že žiadny z výrobkov tejto značky nie je testovaný na zvieratách, ale tiež vedomie, že dostanete naozaj kvalitný prírodný výrobok. A nakoniec môžete ako jedna z veľkej rodiny Avon ladies tieto výrobky aj predávať.





Autor článku: Krasa.cz



Aktuálne články

  • Ako vybrať kabelku

    Dokážete si bez nej predstaviť svoj život? To snáď ani nie je možné ... Pre mužov je možná záhadným miestom, ale pre ženy je to vlastne taký príručný život . Reč je o kabelke. Väčšina žien má naozaj viac ako jednu, niektoré potom vlastné dokonca desiatky kúskov. Ale ruku na srdce, naozaj je potom striedate podľa farby, tvaru či príležitosti? Zo skúsenosti vieme, že aj keď má žena doma viac kabeliek, nosí stále jednu a tú istú. tú obľúbenou. A ako tú pravú vybrať?...

  • Ako na dokonalý make-up: Dymové tiene v 3 krokoch

    dymové tiene . Líčenie, ktoré sa všetkým dievčatám a ženám páči a drvivej väčšine aj pristane, ale len máloktorá si naň trúfne. Je to absolútny hit a nadčasové líčenie predovšetkým na večierky, plesy a iné večerné mecheche. Ako na neho? Na youtube nájdete milióny tutoriálov od českých i zahraničných make-up artists i beauty youtuberek ... Aj keď ste si pustila približne polovicu, stále vyzeráte po vlastnú realizáciu ako strýko Fester z Addams Family? Keď dodržíte...

  • Byť chic je v móde: Ako uviazať kravatu a motýlika podľa etikety

    Uviazanie kravaty nie je len tak . Dokonalý uzol sa možno nepodarí vždy na prvýkrát, ale určite stojí za tréning. Veď každý správny gentleman to ovláda. K viazanie kravaty sa viaže niekoľko jednoduchých pravidiel. Stačí ich dodržiavať a budete za hviezdu v divadle, na plese, ale aj na pojednávaní. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podľa košele a príležitosti Košeľu vyberáme tak, aby pri zapnutí horného gombíkov bolo možné medzi krk a košeľu vsunúť ešte...

dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd