Milí zákazníci,

aj keď situácia v súčasných dňoch nie je pre mnohých z vás jednoduchá, radi by sme vás informovali, že sme s vami. ♥ Expedícia vašich zásielok nie je súčasnou situáciou ovplyvnená. 
V celej našej prevádzke spoločnosti Vivantis sme zaviedli hygienické a preventívne opatrenia, ktoré majú za cieľ ochrániť zdravie našich zamestnancov a súčasne eliminovať riziko prenosu infekcie. Všetky tieto opatrenia sme zavádzali včas, starostlivo a v súlade s nariadeniami vlády.
Chceli by sme vás zároveň ubezpečiť, že máme dostatok skladových zásob na obdobie minimálne 3 mesiacov, pričom skladové zásoby neustále dopĺňame. Ak budete mať záujem nakúpiť produkty týkajúce sa zdravia, využite prosím našu širokú ponuku na webových stránkach www.prezdravie.sk

Pre rýchle zodpovedanie vašich otázok sme zostavili zoznam aktuálne frekventovaných otázok a odpovedí FAQ.


Zo srdca vám želáme, aby ste obdobie nasledujúcich týždňov zvládli bez úhony.

 

Sme tu s vami a držíme palce.

Michal Špak
Generálny riaditeľ

Zoznam frekventovaných otázok:

 

 

Môžem balíček zaplatiť v hotovosti pri prevzatí?

V aktuálnej situácii odporúčame využívať prednostne niektorý z on-line spôsobov platby, teda platbu kartou vopred alebo bankovým prevodom. Niektorí dopravcovia síce dobierku ešte umožňujú, ale situácia sa stále mení a doručenie balíka by sa mohlo zbytočne skomplikovať.

 

Aké hygienické opatrenia dodržujete pri preprave balíčkov?

V celej prevádzke spoločnosti Vivantis sme zaviedli hygienické a preventívne opatrenia, ktoré majú za cieľ chrániť zdravie našich zamestnancov i zákazníkov. Snažíme sa tak eliminovať riziko prenosu infekcie. Všetky tieto opatrenia sme zavádzali včas, starostlivo a v súlade s nariadeniami vlády Slovenskej republiky.
 


Čo znamená, keď je dátum doručenia u vybraného produktu až za niekoľko dní?

Vzhľadom na aktuálnu situáciu je o niektoré položky väčší záujem než obvykle. Pri tovare, ktorý je aktuálne k nám na ceste od dodávateľa, je preto uvedený približný dátum doručenia až k vám. O presnom dátume doručenia budete informovaní e-mailom.

 

Kde je môj balík? Objednávka mi v sľúbenom termíne neprišla.

Veľmi sa ospravedlňujeme za komplikácie, ktoré sú spôsobené aktuálnou situáciou. Trasu vášho balíka sledujte, prosím, prostredníctvom odkazu (Tracking), ktorý sme vám poslali v e-maile o odoslaní objednávky. Naši operátori robia, čo môžu, ale pre dohľadanie aktuálneho stavu balíčka používajú rovnaké informácie, ktoré máte k dispozícii aj vy. Ďakujeme.
 

Môžem zmeniť miesto doručenia balíka?

Kontaktujte nás prosím na tel. +421 220 512 508 a pomôžeme vám.


Ako môžem stornovať objednávku?

Napíšte nám na info@vivantis.sk a pomôžeme vám.

 

Kedy budú dostupné rúška, dezinfekčné a antibakteriálne prípravky?

O tento tovar je v posledných týždňoch enormný záujem. Napriek tomu sa snažíme produkty neustále naskladňovať. Niektoré z nedostatkových položiek sú práve na ceste a dostupné by mali byť tento týždeň. Pri tovare, ktorý je aktuálne vypredaný, si prosím nastavte "Hlídáni produktu" a hneď ako bude vyhliadnutý produkt skladom, dáme vám vedieť prostredníctvom e-mailu. Sledovať nás môžete aj na sociálnych sieťach, kam budeme pravidelne pridávať dostupné novinky z tejto oblasti.


 

Potrebujem faktúru.

Napíšte nám prosím e-mail na info@vivantis.sk aj s vašimi fakturačnými údajmi.

 

Je možné si produkty objednať aj do zahraničia?

Áno, tovar je možné si objednať aj do ČR. Využite k tomu prosím priamo náš e-shop Vivantis.cz a pre produkty z oblasti zdravia Prozdravi.cz. Ďakujeme.

Mohlo by sa vám hodiť:

Grepofit spray 14 ml
Energy
Grepofit spray 14 ml
pozajtra u vás
Multivitamín 200 ml
-63 %Výpredaj
Klas
Multivitamín 200 ml
pozajtra u vás
Veľmi jemná zubná kefka 5460 Ultra Soft 3 ks
Curaprox
Veľmi jemná zubná kefka 5460 Ultra Soft 3 ks
momentálne nedostupné