Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

Doprava ZDARMA od 75,00 €  | 2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508
 

+Filter

Značka
+ -

Zeppelin
A
B
C
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Cena
+ -

EUREUR

OdDoEUR

Skryť

Krajina pôvodu
+-

Farba remienka / ťahu
+ -

Farba ciferníku
+ -

Tvar púzdra
+-

Šírka remienku
+-

Vymazať

Zeppelin

Cesta vzducholodí bola vždy najvýznačnejším umením cestovanie. Podstata pokračuje aj dnes s našou kolekciou hodiniek Zeppelin, ktoré ponúka vynikajúce technické spracovanie a nadčasovú eleganciu.

 

 

O grófovi Von Zeppelin

 

Celým menom Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin sa narodil u Konstance v roku 1938, dostalo sa mu domáci šľachtické výchovy, detstvo prežil na zámku Gisberg, študoval Polytechnickou školu a cely život si viedol denníček. Keďže žil vo vojnovom období, a ďalej pokračoval v štúdiu vojenskej školy a stal sa z neho kadet. Zúčastnil sa francúzsko-nemeckej vojny a potom sa dostal do Ameriky, pracoval ako pozorovateľ vo v občianskej vojne Sever proti juhu a tu mal prvú možnosť zúčastniť sa výletu vzducholodi za pomoci pána prof. Steinera. Nadšený z tohto zážitku začal sám vyvíjať vlastný koncept. Neskôr ukončil prácu v armáde a plne sa upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko sľubovalo podporu, ale zostalo u sľubu. Prvý Zeppelin vzlietol v roku 1900 a volal sa LZ1, prvé tri pokusy boli úspešné. Sam cisár Wilhelm II staviteľa lode označil za najväčšieho hlupáka Južného Nemecka, aj keď rok na to grófa vyznamenal vysokým štátnym vyznamenaním.

 

Bolo vyrobených veľa pres sto Zeppelin ov. Niektoré zmestili do dejín nezabudnuteľne. Gróf, aby vôbec mohol svoje myšlienky uskutočniť, financoval projekty hlavne zo svojho majetku.

 

Zaujímavá udalosť sa odohrala 5. augusta v roku 1908, keď gróf so svojou loďou LZ4 stroskotal, hlavne vďaka búrke, ktorá vzducholoď vohnala do stromu a zničila.

 

A vtedy vystúpil z prihliadajúceho davu človek, ktorý sa postavil na stranu hrabete, prehovoril k nemu a vyzval národ k zbierke, ktorá vyniesla šesť miliónov ríšskych mariek a umožnila založenie akciovej spoločnosti ďalší vývoj Zeppelin u. Vtedy sa celý nemecký národ zomkol a držal pohromade, ako nikdy v dejinách. Z alumínia zničenej lode sa mimo ine vyrábali lyžičky s vyrytým nápisom, ktoré sa predávali a plnili pokladnicu nadácie.

 

Od roku 1910 začala pravidelná doprava medzi Nemeckom a Amerikou, celkom v 1500 preletoch bolo prepravených viac ako 34000 cestujúcich. Nebolo zaznamenané ani jedno zranenie.

 

Pán gróf zomrel v roku 1917, jeho vzducholode sa stavali ďalej a po jeho smrti sa nezabudnuteľne zapísali do histórie ...

 

Pán hrabe bol pre svoju zaujatosť a časté neúspechy prezývaný ako blázon od Bodamského jazera.

Zvolené filtry:
Zeppelin×

+-Filter

55 produktov

Radiť podľa:

Hore

značky

Cesta vzducholodí bola vždy najvýznačnejším umením cestovanie. Podstata pokračuje aj dnes s našou kolekciou hodiniek Zeppelin, ktoré ponúka vynikajúce technické spracovanie a nadčasovú eleganciu.

 

 

O grófovi Von Zeppelin

 

Celým menom Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin sa narodil u Konstance v roku 1938, dostalo sa mu domáci šľachtické výchovy, detstvo prežil na zámku Gisberg, študoval Polytechnickou školu a cely život si viedol denníček. Keďže žil vo vojnovom období, a ďalej pokračoval v štúdiu vojenskej školy a stal sa z neho kadet. Zúčastnil sa francúzsko-nemeckej vojny a potom sa dostal do Ameriky, pracoval ako pozorovateľ vo v občianskej vojne Sever proti juhu a tu mal prvú možnosť zúčastniť sa výletu vzducholodi za pomoci pána prof. Steinera. Nadšený z tohto zážitku začal sám vyvíjať vlastný koncept. Neskôr ukončil prácu v armáde a plne sa upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko sľubovalo podporu, ale zostalo u sľubu. Prvý Zeppelin vzlietol v roku 1900 a volal sa LZ1, prvé tri pokusy boli úspešné. Sam cisár Wilhelm II staviteľa lode označil za najväčšieho hlupáka Južného Nemecka, aj keď rok na to grófa vyznamenal vysokým štátnym vyznamenaním.

 

Bolo vyrobených veľa pres sto Zeppelin ov. Niektoré zmestili do dejín nezabudnuteľne. Gróf, aby vôbec mohol svoje myšlienky uskutočniť, financoval projekty hlavne zo svojho majetku.

 

Zaujímavá udalosť sa odohrala 5. augusta v roku 1908, keď gróf so svojou loďou LZ4 stroskotal, hlavne vďaka búrke, ktorá vzducholoď vohnala do stromu a zničila.

 

A vtedy vystúpil z prihliadajúceho davu človek, ktorý sa postavil na stranu hrabete, prehovoril k nemu a vyzval národ k zbierke, ktorá vyniesla šesť miliónov ríšskych mariek a umožnila založenie akciovej spoločnosti ďalší vývoj Zeppelin u. Vtedy sa celý nemecký národ zomkol a držal pohromade, ako nikdy v dejinách. Z alumínia zničenej lode sa mimo ine vyrábali lyžičky s vyrytým nápisom, ktoré sa predávali a plnili pokladnicu nadácie.

 

Od roku 1910 začala pravidelná doprava medzi Nemeckom a Amerikou, celkom v 1500 preletoch bolo prepravených viac ako 34000 cestujúcich. Nebolo zaznamenané ani jedno zranenie.

 

Pán gróf zomrel v roku 1917, jeho vzducholode sa stavali ďalej a po jeho smrti sa nezabudnuteľne zapísali do histórie ...

 

Pán hrabe bol pre svoju zaujatosť a časté neúspechy prezývaný ako blázon od Bodamského jazera.

dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd