Doručili ste mi iný výrobok
Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali? Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme.
Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám bol chybne dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.
Vyberte, akým spôsobom chcete výrobok vrátiť
- Uloženka Slovakia s.r.o.,
-
v pripade zaslání tovaru nutno odoslať ako „balík na adresu“ nie ako „list“
Vivantis SK,
Galvaniho 6,
821 04 Bratislava, SK MAPA
Po-Pi 8 – 19 hod
So 9 – 17 hod
Ne 9 – 17 hod
Chybne doručený výrobok môžete priniesť alebo odoslať na našu Uloženku. Po prijatí balíčka na našu adresu vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Môžete tovar poslať priamo na reklamačné oddelenie. V takom prípade postupujte následovne:
- Vyplňte a vytlačte si formulár na "Odstúpenie od zmluvy" (k stiahnutiu TU). daje potrebné k vyplneniu nájdete na doklade o predaji. Vo formulári ako dôvod vrátenia zatrhnite „Zámena tovaru“
- Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
- V prípade vrátenia tovaru typu Smartwatch atd. je nutné odinštalovať veškeré aplikácie a údaje, ktoré boli do výrobku nainštalované. Tiež zrušte registrácie na doporučených stránkach výrobcom.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predošli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
- Výrobok pošlite na naše reklamačné oddelenie:
- VIVANTIS a.s.,
- Reklamačné oddelenie
- Pardubická 528, Hala číslo 41
- 537 01 Chrudim
- Na tejto adrese nie je možné tovar vrátiť osobne.
Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo emailom.