Výrobok prestal fungovať v priebehu 14 dní od nákupu
Mrzí nás, že vám výrobok prestal fungovať hneď po jeho obdržaní. Pokiaľ výrobok prinesiete na Uloženku (Uloženka Slovakia s.r.o., Vivantis SK, Galvaniho 6, 821 04 Bratislava, SK) alebo odošlete na adresu našeho reklamačného oddelenia do 14 dní od jeho prevzatia, vybavíme vašu situáciu "Odstúpením od kúpnej zmluvy".
Výrobok, ale nesmie byť mechanicky poškodený.
Vyberte, ako chcete výrobok vrátiť
- Uloženka Slovakia s.r.o.,
-
v pripade zaslání tovaru nutno odoslať ako „balík na adresu“ nie ako „list“
Vivantis SK,
Galvaniho 6,
821 04 Bratislava, SK MAPA
Po-Pi 8 – 19 hod
So 9 – 17 hod
Ne 9 – 17 hod
- Vyplňte a vytlačte si formulár na "Odstúpenie od zmluvy" (k stiahnutiu TU). Údaje potrebné k vyplneniu nájdete na doklade o predaji. Vo formulári ako dôvod vrátenia zatrhnite „Nefunkčné/poškodené“
- Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
- V prípade vrátenia tovaru typu Smartwatch atd. je nutné odinštalovať veškeré aplikácie a údaje, ktoré boli do výrobku nainštalované. Tiež zrušte registrácie na doporučených stránkach výrobcom.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predošli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“.
- Výrobok pošlite na naše reklamačné oddelenie:
- VIVANTIS a.s.,
- Reklamačné oddelenie
- Pardubická 528, Hala číslo 41
- 537 01 Chrudim
- Na tejto adrese nie je možné tovar vrátiť osobne.
Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo emailom.
Po-Pi 8-20 hod
So-Ne 10-18 hod
Často kladené otázky
Pokiaľ sa jedná napr. o Smartwatch, určite najskôr vráťte zariadenie do továrneho nastavenia alebo vyskúšajte reset systému. Väčšinou býva vada v aplikácii tretích strán a výrobok ako taký nakoniec vadný nie je. Informácie nájdete v návode k použitiu alebo na stránkach výrobcu.
Pokiaľ výrobok prišiel mechanicky poškodený a nefunguje, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku, ktorá s vami dohovorí ďalší postup.
Pokiaľ ste napriek veškerej snahe nenašli odpoveď na vašu otázku, kontaktujte, prosím, buď telefonicky alebo e-mailom našu zákaznícku linku. Viac informácií nájdete tiež v Obchodných podmienkach Vivantis.