loading

Rady nakupujúcim

AKO NAKUPOVAŤ

Nakupovanie v našom internetovom obchode je jednoduché, napriek tomu vám tu prikladáme zjednodušený návod, ako pri nákupe postupovať:

1) Vybrať tovar môžete niekoľkými spôsobmi
  1. Fulltextom - názov tovaru zadajte do políčka vyhľadávania v pravom hornom rohu a stlačte tlačidlo s lupou - požadovaný produkt bude vyhľadaný pomocou fulltextového vyhľadávania.
  2. Podľa typu sortimentu - výberom v horizontálnom menu - ženy, muži, deti, zdravie, novinky, akcie, ...
  3. Podľa značky - výberom z menu Top Značky alebo kliknutím na tlačidlo Značky
  4. Podľa ceny - vo výpise produktov v ľavom filtru rozbalením filtra Cena.
  5. Výberom z ponuky umiestnenej na úvodnej stránke - TOP značky, Novinky a z ponuky Mohlo by vás zaujímať, môžete vyberať zo všetkých značiek, z noviniek a zo všetkých produktov.
  6. Vybraný tovar si môžete uložiť do srdcoviek. Stačí, keď kliknete u vybraného tovaru na tlačidlo do srdcoviek a produkt sa Vám uloží do srdcoviek. Uložené produkty si môžete pri opakovaných návštevách zobraziť kliknutím na tlačidlo Srdcovky v hornom pravom rohu vedľa nákupného košíka.

Nie ste si istí vhodnou voľbou tovaru pre vašich blízkych alebo neviete ako tovar objednať? Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky - poradíme vám!

2) DETAILNÉ INFORMÁCIE O TOVARU

Po kliknutí na obrázok alebo názov vybraného produktu sa dostanete na stránku zvoleného produktu, kde sa dozviete podrobné informácie - ceny, dobu dodania (doba dodania je uvedená v pracovných dňoch), kód produktu, podrobný popis, môžete si pozrieť detailnú fotografiu atď.

3) VLOŽENIE TOVARU DO KOŠÍKA A ZMENA POČTU KUSOV

Pokiaľ chcete vybraný tovar kúpiť, kliknite na tlačidlo "Do košíka". Potom budete môcť pokračovať v nákupe, alebo prejsť k objednávke do košíka. V košíku sa zobrazí prehľad objednaného tovaru (názov tovaru, množstvo, cena) a formulár na výber dopravy a platby, ktorý je potrebné vyplniť pre úspešné dokončenie vášho nákupu. Ak si prajete zakúpiť viac kusov od vami zvoleného tovaru, vyberte v rámčeku "Množstvo" vami požadovaný počet kusov. Tovar sa do košíka automaticky vloží a prepočíta sa cena.

4) PRIDANIE ĎALŠIEHO TOVARU DO NÁKUPNÉHO KOŠÍKA

V prípade, že chcete do vášho nákupného košíka pridať ďalší tovar, pokračujte rovnako ako v bode 3, teda vyberiete tovar a v detaile produktu kliknite na tlačidlo "Do košíka". V priebehu nakupovania môžete kedykoľvek zobraziť obsah Vášho nákupného košíka pomocou odkazu "KOŠÍK" (v hornej časti stránky vpravo). Tovar vložený v košíku ešte neznamená nákup, ten prebehne až po vyplnení a odoslaní objednávkového formulára.

5) ODSTRÁNENIE TOVARU Z NÁKUPNÉHO KOŠÍKA

Pokiaľ chcete niektorý tovar z nákupného košíka odstrániť, stačí stlačiť ikonu krížika u danej položky a tovar sa z košíka odstráni.

6) ODOSLANIE OBJEDNÁVKY

Pozorne skontrolujte, či zodpovedá typ, množstvo a cena vami vybraného tovaru. Zvoľte spôsob dopravy (GLS, osobný odber Uloženka) a vyberte platbu (Dobierka, Bankový prevod, Platobná karta). Starostlivo vyplňte kontaktné údaje - meno, priezvisko, adresu, telefón a email.

Potom kliknite na tlačidlo "Odoslať objednávku".

V prípade, že sú všetky údaje vyplnené správne, bude objednávka odoslaná.

7) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Potvrdenie Vašej objednávky s jej kompletnou rekapituláciou vám bude zaslaná na emailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formulári. Pokiaľ nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, obratom nás informujte. Budeme tak schopní pred odoslaním vašu objednávku opraviť.

SPÔSOBY PLATBY

1) DOBIERKA

Najbežnejšie používaná platobná metóda. Doručovateľovi uhradíte sumu, ktorá je uvedená vo vašej objednávke, a to v okamihu doručenia a prevzatia tovaru. Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 euro pri doprave GLS, DHL Parcel a Uloženkou.

2) BANKOVÝ PREVOD

Platbu môžete uskutočniť vopred bankovým prevodom na náš účet. Po odoslaní objednávky sa zobrazia údaje potrebné pre prevod peňazí - čiastka, číslo nášho účtu, variabilný symbol. Tieto informácie vám budú zároveň zaslané v potvrdení objednávky na váš email. Po vykonaní platby nám sú peniaze na účet pripísané v priebehu 1-3 pracovných dní.
Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (ak je skladom). Pri prevzatí zásielky od doručovateľa potom už nič neplatíte.

3) PLATOBNÉ KARTY
Prijímame platobné karty:
  • VISA
  • VISA electron
  • MasterCard
  • Maestro

VISA VISA Electron Mastercard Maestro

PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE3D-Secure Systém 3D-SECURE zaisťuje bezpečnosť tým, že údaje o svojej karte nakupujúci neposkytuje obchodníkovi, ale priamo banke. Prenos informácií o karte prebieha pomocou HTTPS protokolu, ktorý údaje klienta zakóduje tak, že si nikto okrem banky nemôže údaje prečítať. Zákazník majúci kartu vydanú pod systémom 3D-secure navyše môže rozšíriť proces autentizácie pri platení o ďalšie údaje, ktoré pozná len on a nikto iný kartou nezaplatí, aj keby si skopíroval obvyklé údaje kreditnej karty (číslo, dátum expirácie, kontrolné číslo). Zákazník platiaci týmto typom karty je potom vždy vyzvaný na zadanie ďalších údajov, ktoré si nastavil (napr. meno papagája, posledné štvorčíslie pasu, ap.). Až po zadaní príslušných údajov je transakcia vykonaná. - GARANCIA BEZPEČNÉ platby platobnými kartami NA INTERNETE!

Aké sú výhody platby kartou?
  • Rýchlosť platby - na rozdiel od platby bankovým prevodom nie je potreba čakať až 3 dni. Pri realizácii platby do 22 hodín bude tovar expedovaný nasledujúci pracovný deň (ak je skladom).
  • V okamihu preberania tovaru pri sebe nemusíte mať žiadnu hotovosť.
Je platba kartou bezpečná?
  • Pri akceptácii platobných kariet využívame 3D-Secure3D-Secure Systém 3D-SECURE zaisťuje bezpečnosť tým, že údaje o svojej karte nakupujúci neposkytuje obchodníkovi, ale priamo banke. Prenos informácií o karte prebieha pomocou HTTPS protokolu, ktorý údaje klienta zakóduje tak, že si nikto okrem banky nemôže údaje prečítať. Zákazník majúci kartu vydanú pod systémom 3D-secure navyše môže rozšíriť proces autentizácie pri platení o ďalšie údaje, ktoré pozná len on a nikto iný kartou nezaplatí, aj keby si skopíroval obvyklé údaje kreditnej karty (číslo, dátum expirácie, kontrolné číslo). Zákazník platiaci týmto typom karty je potom vždy vyzvaný na zadanie ďalších údajov, ktoré si nastavil (napr. meno papagája, posledné štvorčíslie pasu, ap.). Až po zadaní príslušných údajov je transakcia vykonaná. riešenie - najmodernejšie celosvetovú aplikáciu kartových Asociácií MasterCard a Visa, umožňujúcu bezpečné platby kartou na internete.
  • Údaje zo svojej platobnej karty zadávate v zabezpečenom bankovom rozhraní.
  • Nikto z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte.

DODACIE A PREPRAVNÉ PODMIENKY PRE SLOVENSKÚ REPUBLIKU

Ku každej objednávke účtujeme balné 1 € a poštovné podľa aktuálneho cenníka. Pri objednávke nad 10 € je balné ZADARMO. Poštovné je s vybranými dopravcami ZADARMO u objednávok nad 75,00 €.

Spôsob dopravy Cena Kedy budem mať balík?
Uloženka - výdajné miesto Bratislava 1,90 € objednávky do 12:00 hod - vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň na výdajnom mieste Uloženka
Pre vyzdvihnutie objednávky prosím počkajte na informačnú SMS alebo email, že je objednávka pripravená k vyzdvihnutiu.
Doprava zdarma pri nákupe nad 75,00 €
GLS - doručenie na adresu 3,90 € objednávky do 15:30 hod - doručenie nasledujúci pracovný deň
Doprava zdarma pri nákupe nad 75,00 €
DHL Parcel - doručenie na adresu 4,50 € objednávky do 16:00 hod - doručenie nasledujúci pracovný deň

Pozn. - uvedené doby dodania platí, pokiaľ je tovar skladom.

Vaše zásielky sú z našej strany odosielané prostredníctvom spoločnosti Uloženka s.r.o., DHL Parcel alebo prostredníctvom GLS.

Vami objednaný tovar, ktorý máme skladom, odosielame v deň objednania, pokiaľ si zákazník objedná v pracovných dňoch do 12:00 hodiny a zvolí dopravu Uloženka, do 15:30 hodiny a zvolí dopravu GLS nebo do 16:00 hodiny dopravou DHL, po těchto časech odesíláme nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ tovar nie je skladom, riadi sa dodacia lehota pokynom "Doba dodania", uvedeným u každého produktu. Pokiaľ by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme vás kontaktovať.

GLS - doručenie na adresu

U objednávky účtujeme poštovné 3,90 €. Poštovné nie je účtované pri objednávke nad 75,00 €.

Dopravca GLS v deň prevzatia zásielky do prepravy zasiela e-mailom potvrdenie o prevzatí zásielky do prepravy a súčasne zákazníka informuje, kedy mu bude balík doručený. E-mail obsahuje číslo balíka a v prípade dobierky aj sumu.

V deň doručenia ráno dostane adresát oznámenie, ktoré obsahuje telefónne číslo na kuriéra, na zákaznícky servis a 3 hodinový časový interval o predpokladanom čase doručenia.

V prípade neúspešného doručenia sa pošle adresátovi e-mailové oznámenie o nedoručení balíka. Prostredníctvom linku v tomto e-maily, môže adresát zadať náhradné doručenie a to - doručenie v iný termín, na inú adresu, priame vyzdvihnutie balíka v GLS depe alebo odmietnutie balíka. Službu je možné zadať na všetky balíky alebo jednotlivo na každý balík zvlášť. V prípade neúspešného pokusu o doručenie prevedie dopravca GLS ďalšie dva pokusy o doručení zásielky. Zásielka je uložená v GLS depu 5 dní. Po uplynutí odbernej lehoty, dopravca GLS vráti balík späť odosielateľovi.

Informácie o pohybe balíka je možné získať prostredníctvom Track & Trace.

DHL PARCEL - doručenie na adresu

U objednávky účtujeme poštovné 4,50 €. Dobierku je možné platiť platobnou kartou.

DHL PARCEL vám doručí vašu zásielku už nasledujúci pracovný deň. Vodič vás bude v deň doručenia kontaktovať SMS správou, v ktorej Vám oznámi približný čas doručenia (dvojhodinové časové okno). Zásielka vám bude štandardne doručená v rozmedzí 8-18 hod. V pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale je možné ju upresniť po kontakte s vodičom).

V deň odovzdania vašej zásielky prepravcovi DHL PARCEL ste informovaní emailom.

V prípade nezastihnutia vám bude zanechané oznámenie a doručujúci pracovník sa vám pokúsi doručiť vašu zásielku ešte raz nasledujúci pracovný deň. Pri opätovnom nezastihnutia vám bude zanechané oznámenie o uložení zásielky na depe prepravcu. Doba uloženia zásielky na depe prepravcu je 10 dní pri platbe na dobierku a 3 dni pri platbe vopred. Informácie o možnosti vyzdvihnutia vašej zásielky na depe prepravcu nájdete po zadaní vášho PSČ v poli "Vyhľadanie pobočky".

Odkaz pre sledovanie vašej zásielky nájdete tu: www.dhlparcel.sk

OSOBNÝ ODBER - výdajné miesto ULOŽENKA

Pre osobný odber vašich zásielok môžete taktiež za poplatok 1,90 € (pri objednávke nad 75,00 € ZADARMO) využiť výdajné miesto spoločnosti Uloženka Slovakia, s.r.o., Nobelovo námestie 5, 851 01 Petržalka - Bratislava.

Ako sa na výdajné miesto dostanete a ďalšie informácie o výdajne v Bratislave nájdete TU.

Vo chvíli, keď bude tovar dodaný na výdajné miesto, zašle vám spoločnosť Uloženka, s.r.o. SMS správu/e-mail s informáciou, že zásielku si už môžete vyzdvihnúť. Na vybratie zásielky máte 7 pracovných dní. Pokiaľ to do 4. pracovného dňa nestihnete, bude vám znovu odoslaná SMS správa/e-mail s pripomienkou. Tovar si môžete vybrať od pondelka do piatku podľa svojich časových možností v dobe od 11:00 – 19:00 hodín.

Dobierku nie je možné platiť platobnou kartou.

Pohyb zásielky môžete sledovať TU.

ADRESA PRE PODANIA VAŠICH PRÍPADNÝCH REKLAMÁCIÍ, ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, VRÁTENIA ALEBO VÝMENY TOVARU

Uloženka Slovakia s.r.o., Vivantis SK
Nobelovo námestie 5
851 01 Petržalka - Bratislava – SK
Viac informácií o podacom mieste nájdete TU.

Upozornenie:
Zásielky odoslané prostredníctvom Slovenské pošty na vyššie uvedenú adresu službou "Doporučená zásielka" nesmie byť väčšia ako 38x30x5 cm, ak zásielka presiahne povolené rozmery, bude vrátená späť odosielateľovi. Pre tieto zásielky využite službu Balík na adresu.


REKLAMÁCIE

Záručná doba

Našim zákazníkom poskytujeme záručnú lehotu v dĺžke 24 mesiacov, pokiaľ nie je u tovaru uvedená iná dlhšia lehota.

Na hodinky poskytujeme záručnú lehotu predĺženú a to v dĺžke 36 mesiacov, ak nie je priamo pri tovare uvedená lehota kratšia (hodinky 2. akosti). Predĺženú záručnú dobu na hodinky poskytujeme od 5.9.2014.

Na módny tovar značiek Desigual, Guess, Calvin Klein a Tommy Hilfiger poskytujeme záruku v dĺžke 6 mesiacov (v súlade s obchodnými podmienkami nášho dodávateľa).

Na šperky vyrobené z obyčajného kovu, kože, syntetickej kože, umelej hmoty a textilu poskytujeme záruku v dĺžke 6 mesiacov (v súlade s obchodnými podmienkami nášho dodávateľa).

Ak je na produkte, jeho obale či v návode vyznačená v súlade so zvláštnymi právnymi predpismi lehota k použitiu, skončí záruka uplynutím tejto doby.

U kozmetických výrobkov je dátum minimálnej trvanlivosti označený slovami: spotrebujte do:...Dátum minimálnej trvanlivosti nemusí byť uvedený na obale výrobku, pokiaľ jeho minimálna trvanlivosť presahuje 30 mesiacov. U týchto produktov je použitý symbol otvorenej nádobky na krém, vo vnútri ktorej je údaj o dobe, po ktorú je možné prípravok po otvorení používať. Takže pokiaľ je v symbole uvedené napríklad 12M, znamená to, že daný krém je nutné spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia.

Záručná doba začína bežať prevzatím doručeného tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový v záručnej dobe, začína záručná doba plynúť odznova okamihom prevzatia nového tovaru.

Záručný list

Ak nie je súčasťou tovaru originálny záručný list od výrobcu, nahradzuje ho doklad o predaji , ktorý je vždy súčasťou dodávky tovaru. Tento doklad nie je povinný pre uplatnenie reklamácie.

Uplatnenie reklamácie

Za každých okolností sa snažíme zákazníkom vyhovieť. V prípade, že spotrebiteľ objaví už na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby chybu, má právo ju u nás reklamovať.

Zašlite reklamovaný tovar /pokiaľ možno vrátane kópie o predaji, záručného listu, prípadne aj sprievodného listu so stručným popisom chyby/ na našu adresu.

Pokiaľ reklamujete kozmetické výrobky z dôvodu alergickej reakcie, pripojte k reklamovanému tovaru aj lekársku správu, ktorú my potrebujeme pre reklamačný postup s našimi dodávateľmi, alebo výrobcami.

Adresa pre uplatnenie reklamácie:

Uloženka Slovakia s.r.o., Vivantis SK, Nobelovo námestie 5, 851 01 Petržalka - Bratislava, SK
VIVANTIS a.s., Pardubická 528, Hala číslo 21, 537 99 Chrudim, ČR

Kontakt: email: reklamacie@vivantis.sk

O prijatí reklamácie Vás budeme informovať do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru do reklamačného procesu formou reklamačného protokolu zaslaného na Vašu e-mailovú adresu.

Vybavenie reklamácie

Reklamácie vybavujeme najdlhšie do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. V prípade nevybavenia reklamácie v danej lehote Vám spravidla tovar vymeníme za nový alebo Vám vrátime peniaze podľa Vášho priania.

O spôsobe vybavenia reklamácie je zákazník informovaný e-mailom formou zápisu na reklamačnom protokole.

SME TU PRE VÁS!

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať!

Naši ochotní operátori sú pripravení vám pomôcť s výberom a realizáciou nákupu každý pracovný deň od 8-20 hod a So - Ne 10-18 hod.

Email: info@vivantis.sk
Tel: +421 220 512 508

info@vivantis.sk8-20 hod. +421 220 512 508
Vyberajte z 43 653
produktov
od kabelky po parfum
x
Radi vám upravujeme ponuku na mieru, ale aby sme to zvládli, používame k tomu súbory cookie.
Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
OK
prvni