Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

Velký letný výpredaj až -80 %. Tie najlepšie kúsky od kabelky po parfum.
2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508
Menu

Luna Rossa - dezodorant v spreji

Značka: Prada Kód: pPD037
Varianty tohto kúsku (1):

Popis

V roku 2012 predstavila značka Prada ďalšie z pánskych vôní s menom Luna Rosa. Vôňa je pomenovaná po plachetnými typu "Red Moon", ktorý sa zúčastňuje amerických súťaží. Pri vytváraní vône sa výrobcovia inšpirovali svetom plachtenie, morskou prírodou, vášňou pre inováciu a víťazstvo.

Zloženie

Hlava

pomaranč, levanduľa

Srdce

mäta, šalvia

Základ

Ambroxan, semienka Ambrette

Parametre

Pôvod
Talianske
Značka: Prada

Mario Prada otvoril svoj ​​prvý butik v Miláne roku 1913, kde predával vysoko kvalitné kožené tovar a doplnky. Obchod to bol vcelku stabilné, ale v 70. rokoch silní konkurenti ako Gucci a Hermes málom dostali Pradu na okraj bankrotu. V roku 1978 Miuccia Prada a jej manžel Patrizio Bortelli prevzali vedenie umierajúceho obchodu. Patrizio si vzal za úlohu management, zatiaľ čo Miuccia navrhovala kolekcie. Teraz, po 3 desaťročiach, je Prada jednou z najznámejších a najúspešnejších módnych spoločností. Od polovice 90. rokov sa objavilo len pár symbolov tak silných, ako Pradom vytepaný strieborný trojuholník. Sila značky je taká, že dokáže pretvoriť obyčajný čierny nylonový batoh do túžobného doplnku. Stačila kombinácia chytrého riadenia, šikovných návrhov a médiá postavila Pradu do prednej línie návrhárskeho priemyslu.

Viac

Mario Prada otvoril svoj ​​prvý butik v Miláne roku 1913, kde predával vysoko kvalitné kožené tovar a doplnky. Obchod to bol vcelku stabilné, ale v 70. rokoch silní konkurenti ako Gucci a Hermes málom dostali Pradu na okraj bankrotu. V roku 1978 Miuccia Prada a jej manžel Patrizio Bortelli prevzali vedenie umierajúceho obchodu. Patrizio si vzal za úlohu management, zatiaľ čo Miuccia navrhovala kolekcie. Teraz, po 3 desaťročiach, je Prada jednou z najznámejších a najúspešnejších módnych spoločností. Od polovice 90. rokov sa objavilo len pár symbolov tak silných, ako Pradom vytepaný strieborný trojuholník. Sila značky je taká, že dokáže pretvoriť obyčajný čierny nylonový batoh do túžobného doplnku. Stačila kombinácia chytrého riadenia, šikovných návrhov a médiá postavila Pradu do prednej línie návrhárskeho priemyslu.

Prada
dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd