Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

Doprava ZDARMA od 75,00 €  | 2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508

Dámsky batoh MR13 -stone

Značka: Zwei Kód: mZW0010

Doplňujúce informácie

Na batoh sa neodporúča používať tekuté čistidlá kvôli možnému zafarbeniu alebo inému poškodeniu materiálu batôžku. Postačí vám navlhčená handrička.

Poznámka

  • Dámsky batôžtek známej nemeckej značky Zwei ,
  • súčasťou je jedno krátke ucho do ruky a dva nastaviteľné popruhy na chrbát,
  • na prednej strane a chrbte je umiestnené vrecko na zips,
  • horná časť je samostatný vystlaný oddiel, kam sa vojde aj notebook s rozmermi max.23x33 cm,
  • vnútri sú dve otvorené a vystlané kapsičky,
  • štýlovo doladené logom značky,
  • úžasný materiál a skvelý strih,
  • jedinečný kúsok.

Parametre

Farba základná
sivá
Materiál
polyester - umelá koža - polyuretán
Vzor
ostatné
Typ zapínania
zips
Objem
6 l
Rozmer
28 x 35 x 11 cm
Značka: Zwei

V roku 2008 bola založená značka ZWEI GmbH a v roku 2013 ZWEI GmbH olávila svoje päťročné výročie - mílnik v histórii našej spoločnosti. Mnohé sa zmenilo, ale zostala láska k tvarom, farbám a designu.

Ale kde  dnes stojí ZWEI, neboli vždy. Začali s taškami na bicykel, ktoré kombinovali funkčnosť, technické zdokonalenie a design. Prvý sľubný nápad, ktorý sa ukázal ako flop. Dlhé krizové stretnutia a rôzne opatrenia viedli k podpore predaja a záchrane celého projektu. Marne. Museli vydržať skutočnosť, že spoločnosť ZWEI GmbH bola na pokraji výpadku. Opustiť alebo pokračovať. Opravili si nový štart a dali všetkému iný rozmer. Miesto funkčných cyklistických tašiek sme pre ženy navrhli praktické kabelky. Vyskúšať nové formy a farby, sledovať reakcie zákazníkov a predovšetkým získať späť dôveru obchodníkov - to boli nové úlohy. A viedli k úspechu. Zostali verní našim designovým princípom : Klasickým designom a vysoko kvalitným materiálom, ktoré sú samé sebou a nie sú závislé na čase. S veľkou farebnou paletou, v ktorej ponúkame všetky zbierky, môžu byť stále ešte získané aktuálne trendy. Naše tašky tak zostávajú tým, čím by mali byť: denní spoločníci,  ktorí sú súčasne klasickí, moderní a praktickí. Za týmto úspechom stojí tým, ktorý je vždy prístupný zákazníkovi s osobnou dostupnosťou a všestrannou službou, rovnako ako viac než 1000 maloobchodníkov. A samozrejme i dôvera našich zákazníkov.

Zwei