Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

Doprava ZDARMA od 75,00 €  | 2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 508

ESTEE LAUDER: viera v ženskú krásu

Svetovo uznávanou veličinou na poli kozmetiky je prvotriedny značka Estée Lauder. Jej zakladateľka, dcéra maďarskej matky a československého otca, sa narodila na začiatku 20. storočia a v jeho priebehu dokázala, že jej motto: "Každá žena môže byť krásna," nezostalo obyčajnou frázou.

Josephine Esther Mentzerová sa narodila roku 1906 v New Yorku, kam sa jej rodičia, ako veľa iných ľudí v tej dobe, uchýlili za vysnívaným ideálom a možnosťami nového kontinentu. Zo začiatku pomáha najmä svojej rodine a deviatich súrodencom, neskôr potom roku 1924 nastupuje ako predajca u svojho strýka, ktorým bol chemik Dr. Schötz, a začína ponúkať jeho vlastné krémy a kozmetické prípravky.

Manželstvo a začiatky

Roku 1930 si berie za muža Josepha Lauter, ktorý si neskôr mení meno na Lauder, a pokúša sa vymyslieť efektívnejší spôsob predaja kozmetiky svojho strýka. Jeho výrobky najprv ponúka hotelom, salónom krásy a športovým centrám, ale stále nie je s predajom dostatočne spokojná. V priebehu hospodárskej krízy navyše nie je o kozmetické prípravky príliš veľký záujem, a tak jej pravá chvíľa nadchádza až neskôr

. Roku 1939 sa pri svojom presune na Floridu rozvádza, aby si o tri roky neskôr svojho manžela opäť vzala a zostala s ním až do jeho smrti v roku 1982.

Začiatok impéria
Roku 1935 je založená firma Estée Lauder Company, ktorej názov je zdrobneninou mena zakladateľky, a pod jej značkou sú vyrábané a ponúkané kozmetické prípravky. Pravým dátumom začatie činnosti však často býva zmieňované až obdobie o 12 rokov neskôr, teda rok 1947, kedy firma oficiálne vstupuje na trh s iba štyrmi výrobkami a najmä potom so svojím slávnym heslom: "Každá žena môže byť krásna." Úplne prevratnými sú na tú dobu úplne neznáme marketingové techniky, ktoré obaja manželia ponúkajú. Každá zákazníčka si tak napríklad môže akýkoľvek výrobok najskôr vyskúšať a až vtedy, ak je spokojná ho naozaj zakúpiť. Týmto spôsobom tak bola zabezpečená najlepšia možná reklama, kedy samotné zákazníčky odporúčali výrobky Estée Lauder svojim kamarátkam.

Dôraz na výsledok
Esther Lauderová kládla neobyčajný dôraz na získanie zákazníkov, a tak sa stáva slávnym aj jej ďalší výrok: "Ja nechcem dúfať ani túžiť, ja chcem svojou prácou výsledok jednoducho získať." Obrovskou porciu času tak venuje výcviku svojich poradcov v oblasti krásy a tiež niekoľko desiatok rokov udržuje tradíciu zasielanie miniatúr svojich nových výrobkov všetkým svetovým osobnostiam a najslávnejším ženám ako darček zdarma. So svojím manželom roku 1953 prichádzajú s fantastickou novinkou, ktorou je Youth Dew kombinujúci olej do kúpeľa s parfumom. Už prvý rok sa tohto produktu predá cez 50.000 kusov a roku 1984 jeho predaja presiahli neuveriteľných 150 miliónov kusov.

Prirodzenosť ženskej krásy
Vo výrobkoch Estée Lauder je vždy kladený dôraz na ženskú krásu, a tak sú všetky parfumy aj zvláčňujúce prípravky zmesou esenciálnych vôní, ktoré podporujú pocit prirodzenosti. Ako farebný podpis svojich výrobkov zvolila značka Estée Lauder modrú farbu, ktorá podľa zakladateľky tohto kozmetického gigantu je v harmónii s väčšinou kúpeľní a spální ich majiteľov či majiteliek. K najobľúbenejším vôňam z tejto dielne patrí parfum Beyond Paradise, vynikajúce jemne kvetinovou arómou, kde dominuje vôňa ľalií, pivoniek a jazmínu. Táto jemná vôňa poskytuje svoje potešenie aj mužom vo svojej pánske variante.

Nehynúcu odkaz
Slávna a energická žena Esther Lauderová umiera 22 rokov po svojom manželovi roku 2004 vo veku neuveriteľných 97 rokov. Po nej tu však zostáva nesmrteľný odkaz vo forme svetovo uznávanej kozmetickej značky, ktorej výrobky sa predávajú v 135 krajinách sveta. V súčasnej dobe koncern Estée Lauder Companies združuje najkvalitnejšie kozmetické značky, ako sú Clinique , MAC. alebo Bobbi Brown. Spoločnosť si však aj naďalej zachovala rodinnú tradíciu, vedie ju totiž vnuk zakladateľky William P. Lauder.

Každá žena môže byť krásna
Chcete sa aj vy skrášľovať produktmi pre starostlivosť o pleť, alebo svetovo najpredávanejším Advanced Repair , ktorý získal v roku 2007 cenu za najlepší svetový produkt určený k starostlivosti o pleť? Chcete aj vy skúsiť produkty prezentované tvárami ako Sama k, Elizabeth Hurley alebo Gwyneth Paltrow? V takom prípade siahnite po kozmetike značky Estée Lauder a môžete aj vy prežiť dôkaz tvrdenia, že každá žena môže byť krásna.


Aktuálne články

  • Ako vybrať kabelku

    Dokážete si bez nej predstaviť svoj život? To snáď ani nie je možné ... Pre mužov je možná záhadným miestom, ale pre ženy je to vlastne taký príručný život . Reč je o kabelke. Väčšina žien má naozaj viac ako jednu, niektoré potom vlastné dokonca desiatky kúskov. Ale ruku na srdce, naozaj je potom striedate podľa farby, tvaru či príležitosti? Zo skúsenosti vieme, že aj keď má žena doma viac kabeliek, nosí stále jednu a tú istú. tú obľúbenou. A ako tú pravú vybrať?...

  • Ako na dokonalý make-up: Dymové tiene v 3 krokoch

    dymové tiene . Líčenie, ktoré sa všetkým dievčatám a ženám páči a drvivej väčšine aj pristane, ale len máloktorá si naň trúfne. Je to absolútny hit a nadčasové líčenie predovšetkým na večierky, plesy a iné večerné mecheche. Ako na neho? Na youtube nájdete milióny tutoriálov od českých i zahraničných make-up artists i beauty youtuberek ... Aj keď ste si pustila približne polovicu, stále vyzeráte po vlastnú realizáciu ako strýko Fester z Addams Family? Keď dodržíte...

  • Byť chic je v móde: Ako uviazať kravatu a motýlika podľa etikety

    Uviazanie kravaty nie je len tak . Dokonalý uzol sa možno nepodarí vždy na prvýkrát, ale určite stojí za tréning. Veď každý správny gentleman to ovláda. K viazanie kravaty sa viaže niekoľko jednoduchých pravidiel. Stačí ich dodržiavať a budete za hviezdu v divadle, na plese, ale aj na pojednávaní. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podľa košele a príležitosti Košeľu vyberáme tak, aby pri zapnutí horného gombíkov bolo možné medzi krk a košeľu vsunúť ešte...

dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd