01THEONE - Jednoznačne originálne hodinky

Pred viac ako 10 rokmi, Anton Kraft, muž, ktorého môžete vidieť na obrázku, dostal zaujímavý nápad. Chcel začať s výrobou takých hodiniek, ktoré by sa líšili od všetkých ostatných a týmto krokom tak urobiť revolúciu na trhu náramkových hodiniek. Ľudia by na svojich rukách nosili tzv. LED displeje a čas by zisťovali pomocou binárneho systému. Jeho predstava bola skutočne nadpozemská, avšak na vtedajšiu dobu nerealizovateľná, preto svoj nápad aspoň zaregistroval pod právnu ochranu a pevne veril, že si svoj sen raz splní.

V roku 2005 sa Anton zoznámil so svojimi terajšími priateľmi Drori a benzínu, ktoré mu ako vlastníci výrobných prostriedkov v Hongkongu pomohli zaistiť potrebné technické znalosti. Týmto krokom sa začala rysovať Antonova vízia 01THEONE a boli tak položené základy novej spoločnosti Timetechnology.


Limitovaná edícia hodiniek inšpirovaná Romero Britt
Nikdy predtým nespôsobili hodinky taký rozruch, ako pri vydaní edície hodiniek 01THEONE. Celá modelová rada tejto značky, predtým známej ako Binary Watch, sa do Európy dostala v roku 2005. Nadčasová LED technológia, futuristický vzhľad a unikátne zobrazenie času v binárnom kóde bolo revolúciou v doterajšej ponuke hodiniek nielen v Nemecku, ale na trhu celkovo.

Po čisto binárnych hodinkách nasledovali ďalšie modely s rôznymi inovatívnymi systémami zobrazovania času. Na novú umeleckú sériu hodiniek si robili zálusk mnohé celebrity, hoci im sú neustále ponúkané aj hodinky všetkých iných značiek. Rozdiel je ale v tom, že 01 THE ONE im za nosenie hodiniek nemusí platiť. Táto limitovaná edícia sa stala žiadaným módnym doplnkom, ktorým sa môže honosiť len 600 vybraných osobností na tejto planéte. Nejedná sa len o známe osobnosti, ale aj o ľudí, ktorí mali to šťastie a okamžite objavili tieto tri modely hodiniek, navrhnuté pop artovými géniom Josephom Bauer, ktorý spustil módnu revolúciu.

Kampaň v mnohom pripomínala casting pre reality show, v ktorom sa celebrity snažili uspieť vo výberovom konaní a hodinky tak získať. Z neho zakladateľ 01 THE ONE Anton Kraft automaticky vyraďovala kandidátmi typu Heidi Klum alebo Tyra Banks. Keď zmizlo ďalších 600 hodiniek, na zozname čakateľov, na ktoré sa nedostalo, zostali napríklad aj deti Brada Pita a Angeliny Jolie. Prísne výberové kritériá napríklad ignorovala známej top celebrity, ktoré sú zvyknuté na okázalé darčekové tašky a platený sponzoring. Namiesto toho boli vyberané osobnosti s vlastným módnym štýlom a nadšením pre 01 THE ONE.

Jednou z takýchto osobností je napríklad Sandy Meyer-Woelden, ktorá hodinky z novej edície 01THEONE nosila počas televízneho vysielania nemeckej stanice VIVA (obdoba MTV) a počas Comet Awards 2009. Ďalším milovníkom týchto hodiniek je umelec Romero Britto, ktorý má hodinky 01THEONE vo veľkej obľube a ktorý sa bude spolupodieľať na príprave ďalšie kolekcie. Vznikli tak základy pevné a kreatívnej spolupráce medzi týmto umelcom a majiteľom značky Antonom Kraft, ktorý hovorí: "Romero je schopný predať svoje umenie za milióny dolárov. Zrazu sú naše hodinky schopné zachytiť kreatívne víziu a vytvoriť dopyt po umení na vašom zápästí! ".

THE ONE
nedávno rozšírila svoje pole pôsobnosti aj na športové trh. Spoločnosť Antona Krafta sa zúčastnila rokovania s Davidom Hayem, súperom známeho boxera v ťažkej váhe Wladimir Klitschko. Cieľom sponzoringu bolo zviditeľniť značku v rámci boja o titul majstra sveta. Avšak po obrovskom šialenstvo, ktoré okolo hodiniek prepuklo, už ďalšie investície do propagácie nebola potreba.

"Peniaze radšej investujeme do kastingov pre celebrity", hovorí Anton Kraft s úsmevom. Viac informácií o chystaných casting show a ďalších akciách sa môžete dozvedieť na twitteri .