
Väčšina žien má nákupy jednoducho v krvi. Milujeme pekné a kvalitné veci, rady sa páčime nielen svojmu okoliu, ale aj samy sebe. Raz za čas to dokonca potrebujeme. Nová kabelka dokáže napraviť nepríjemný pocit z rannej porady so šéfom, a také prenakupované popoludnie s kamarátkou? To vydá za niekoľko hodín v posilňovni. Teda, aspoň sa to hovorí… Ponorte sa do novembrovej inšpirácie venovanej všetkým shopaholičkám a shopaholikom.


… vedú do výdajne pre balíček! Výdajne e-shopov sa stali novými križovatkami obchodu a pohybu. V určitom čase to bol jediný možný sociálny kontakt mimo rodiny, ktorý mnohé z nás mali. A tak sme ho hojne využívali. Veď čo je lepšie, než si pekne v kľude vybrať, preklikávať sa pomyselnými stojanmi s oblečením, policami s kozmetikou a parfumami, vyberať šperky a hodinky alebo skrátka čokoľvek, čo mi padne do oka. A potom len vybehnúť von, na čerstvý vzduch a vydať sa prechádzkou do výdajne, kde si svoj zabalený nákup jednoducho vyzdvihnem?
Zlé jazyky tvrdia, že pravoverné shopaholičky na e-shopoch nenakupujú, pretože akonáhle pri behaní po obchodoch nepredrieš aspoň jedny topánky mesačne, si nepravý shopaholik. To je však mýtus. Múdri vedia, že online toho stihneš viac, dokonca môžeš nakupovať vo viacerých obchodoch naraz, ľubovoľne sa v nich prepínať a vrátiť sa pokojne niekoľkokrát po sebe.




Sviatkom všetkých shopaholikov je bezpochyby Black Friday, ktorý sa rýchlo blíži. Termín Čierny piatok pochádza z USA, kde pripadá na štvrtý piatok v novembri a je to piatok hneď po Vďakyvzdaní. Pôvodne označoval rušnú cestnú premávku deň po sviatku, neskôr ho využili obchodníci na zavedenie výrazných zliav a výpredajov. Black Friday sa stal pomyselným štartom vianočných nákupov, keď sa ceny znižujú a peňaženky vyprázdňujú…




Parížanka je taký náš po generácie zažitý ideál. Predstavujeme si Bridgitte Bardot alebo Audrey Tautou, ako v červenej baretke pobehuje po nábreží Seiny na vysokých podpätkoch a čaká na svojho vyvoleného. Samozrejme, dnes už vieme, že to majú trochu inak, ale ten nádych romantiky, punc absolútnej elegancie a zmysel pre detail a zladenie dokonalého outfitu tam skrátka je. A výrazné líčenie pier, nezabúdajte.
Outfit á la Parížanka na nákupy dokonale padne, budete sa v ňom cítiť skvelo a určite by ste v ňom nejaký ten nakupovací maratón s prehľadom zvládli. A ktorý z 3 outfitov by ste si na nákupy zvolili vy? Alebo dáte prednosť shopovaniu z domova pekne v pohodlných teplákoch, s kávou v jednej ruke a myšou v druhej?


