Princípy ochrany súkromia na Vivantis.sk
Vivantis.sk prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty.  Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v Nastavení súkromia.
Rozumiem
Upraviť nastavenie
Viac informácií o ochrane súkromia
loading

Bol sám sebou a stal sa jedným z najúspešnejších českých e-shopárov

Viete, kto vlastne stojí za tým, že si môžete čítať všetky naše fahion story? Kto bol pri samotnom prvopočiatku našeho e-shopu? Dovoľte, aby sme vám predstavili zakladateľa Vivantisu – Martina Rozhoňa :-)

Z webu celostnimedicina.cz a prozdravi.cz vybudoval za osemnásť rokov miliardovú spoločnosť, ktorá vám každý deň v roku prináša všetko – od kabelky po parfém. Začiatok jeho cesty za úspechom znie trochu ako z amerického filmu. Začínal vo dvadsiatich rokoch pri štúdiu vysokej školy a prvú zásielku odbavoval z obývačky. On sa staral o marketing a programovanie, mamička nakupovala a balila tovar, babička vypisovala dobierkové lístky.​​​​​​​

Ako sa ale od predaja doplnkov stravy dostal až k parfémom alebo kozmetike? Premýšľal o tom, čo sa na internete ešte nepredáva... A preto sa vrhol na parfémy. Kto by si ich predsa kupoval, bez toho aby si k ním privoňal? Okrem toho bola výhodou ich veľkosť. Zmestili sa ľahko do políc v improvizovanom sklade – izbe.

Niečo končí a niečo nové začína

 

Vivantis ale Martin Rozhoň posledný rok predával skupine Mall Group. "Vivantis je moje dieťa, ktoré už dospelo, a bolo na čase, aby som ho opustil a nechal ho ísť do sveta", objasňuje svoj odchod z Vivantisu. "I keď vo Vivantise už nebudem, tak je pre mňa i tak určitou mojou súčasťou. Budem ho vždy sledovať a podporovať zvonku," doplnil.

Z biznisu ale neodišiel úplne. Venuje sa teraz start-upom, teda malým, rozbiehajúcim projektom. "Tým, že som si tým prešiel, vidím veci viac dopredu. Mám im čo dať a baví ma im pomáhať," ujasňuje svoj nový záujem. Jeden z nich má niečo spoločné i s Vivantisom. Väčšinou investuje skôr do online projektov, ale oslovil ho tiež start-up, ktorý vyvíja liečivo na rakovinu. Má totiž spojitosť s produktom OVOSAN, ktorý sa práve na prezdravie.sk predáva od samého začiatku. "Keby som ten produkt vôbec nepoznal, tak by som do toho asi niešiel," dodáva.

A mimochodom viete vlastne, čo znamená fantazijní názov Vivantis? Bol inšpirovaný latinským slovíčkom viva, ktoré sa prekladá ako sláva. Takže Vivantis je vlastne také oslavovanie. :-) A zanedlho bude čo oslavovať tiež u Rozhoňovcov. Ich trojčlenná rodinka sa totiž čoskoro rozrastie o ďalšieho člena. A zo všetkých najviac sa na neho teší Martinova dcéra Rozárka.

 

Rodina je len jedna


I keď opustenie Vivantisu nebolo pre Martina jednoduché, má teraz na svoju rodinu omnoho viac času. Je evidentné, že si to všetci moc užívajú. A po kom je vlastne ich Rozárka? No, podľa nás je skutočne mixom svojich rodičov. Dravá po ocinkovi a nežná po mamičke. Na vlastné oči u uši sme mohli zažiť, ako sa z princezny v ružových šatočkách stal na ocinkov povel skutočný tiger :-)

Keď už sme pri Rozárkiných šatočkách – pýtate sa, v čom sa obe dámy cítia samy sebou? Pre Martinovu manželku Petru to sú jednoznačne prírodné materiály: "Mám rada pestré farby. V lete ma takmer neuvidíte v ničom inom než v šatách a žabkách," priznáva Petra. A Rozárka? Tá, ako snáď každé malé dievčatko, miluje rúžovú.

 

Kde a v čom sa Martin cíti sám sebou?

 

Toto leto si Rozhoňovci užívajú. Čakanie na bábätko si krátia na chalupe, kde sa môžu schovať pred tropickými teplotami, relaxovať, a hlavne si ho tam užíva ich trojročná dcérka Rozárka. Všetci traja sa čas o času vydajú na prechádzku na bicykli a jedným z najčastejších cieľov sa stal Hospitál Kuks. Okúzlila ich nielen samotná baroková stavba, ale i Braunove sochy cností a nerestí a neďaleký betlhém. Takže miesto na fotenie bolo už od začiatku jasné. :-) A je nutné povedať, že Rozhoňovci vybrali perfektne. Napriek tomu, že bolo skutočne horúci augustový pondelok, predsa len v obklopení prírody to človeku tak nepripadá. Naviac Martin, Petra i Rozárka to s objektívom vedia takže všetko šlo ako po masle.

A v čom sa Martin cíti sám sebou nielen pred objektívom i v bežnom živote? Takmer vždy dáva prednosť jednofarebnému oblečeniu. Jeho obľúbenými farbami sú šedá, biela a modrá. Pravdepodobne ho nestretnete v kúskoch s extravagantnými vzormi alebo s veľkými logami. Má radšej tlmenejšíe tóny a potrpí si skôr na pohodlie a športovú eleganciu.

Čo zostáva povedať na záver? Jedna Martinova kolegyňa o čom často hovorieva, že je takým "Mirkom Dušinom českého internetu". A i keď už vo Vivantise nebýva tak ako predtým, jeho hodnoty ako pravda, optimizmus a nadšenie vo Vivantise pretrvávajú.

Zaujala vás fashion story s Rozhoňovcami? Povedzte o nej svojim priateľom na môžete sa pozrieť i na rozhovor s Martinom.

info@vivantis.sk10-18 hod. +421 220 512 508
Blesková doprava
dnes u nás, zajtra u vás
x