Výrobok mi prišiel poškodený
Pokiaľ je tovar poškodený, i keď bol obal neporušený, informujte, prosím, čo najskôr buď prepravcu, (viz. info u dopravcov) alebo našu spoločnosť. Pokiaľ je to možné, kontaktujte nás okamžite po zistení problému, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť. Pokiaľ je tovar poškodený alebo došlo k strate balíčku a využili ste našu službu Poistenie balíčku, kontaktujte našu zákaznícku linku a my vám obratom pošleme nový tovar.
Dopravca
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo emailom.
Často kladené otázky
Mám od dopravcu prevziať balíček, ktorý má viditeľne poškodený obal?
Čo budem potrebovať pri reklamácii poškodeného výrobku na zákazníckej linke?
Ako mám vrátiť poškodený výrobok?