BRUNO BANANI: šarm, štýl a dobré nápady z Nemecka

Bruno Banani je mladá a dravá značka vyznačujúci sa typickými talianskymi rysmi. Je svieža, plná života a svojím zaujatím v dizajne, prvotriednych tvaroch a tiež menom akoby vypadla z oka rade podobných svetových značiek, ktoré sa narodili na Apeninskom polostrove. Nenechajte sa však mýliť, táto naozaj unikátne a úspešná firma má svoje rodisko v susednom Nemecku.

To najlepšie z východu aj zo západu
Roku 1993 prišla na svetlo sveta myšlienka založiť novú jasne formovanú značku, ktorá by využila situácie panujúcej v Nemecku krátko po jeho zjednotení. Bývalý šéf pološtátne textilné firmy Tricotex z východného Nemecka, Wolfgang Jasser, mal dostatok skúseností a novodobý podnikateľ Klaus Jungwickel zase malú firmu s 30 zamestnancami v Mittelbach. Dali teda dokopy to najlepšie z východu aj zo západu svojej krajiny a značka Bruno Banani bola na svete.

Od trenírok po parfumy
Prvým a zároveň najlepším artiklom novej firmy sa stalo spodná bielizeň. Tvorcovia dokázali v priebehu niekoľkých málo rokov úplne unikátnym a do tej doby nevídaným spôsobom svoje výrobky propagovať, nie je teda divu, že sa čoskoro stali jednou z najrýchlejšie rastúcich nemeckých firiem. Postupom času sa, ako je už v tejto brandži zvykom, sortiment začal rozširovať o tradičné produkty, ako sú hodinky, parfumy, šperky, plavky a plážové oblečenie, posteľnú bielizeň, topánky, slnečné okuliare a iné módne doplnky.

Prevratné svetovej testy
Základným mottom značky Bruno Banani je byť najlepší. Wolfgang Jasser vyžadoval, aby výrobky jeho značky boli unikátne a patrili medzi naozaj najlepší na svete. Preto sa rozhodol k netradičnému kroku a začal spodnú bielizeň testovať úplne originálnym spôsobom, čím pritiahol pozornosť medzinárodných médií. Prvý test s názvom "test 10.000 km" prebehol v roku 1996, kvalita spodnej bielizne bola preverovaná počas expedície v Afrike po starých zlatokopeckých cestách. Potom nasledovali testy, ktoré skúšali bielizeň Bruno Banani napríklad na orbitálnej stanici MIR, v hĺbke 4.800 m pod hladinou mora, alebo bolo spodné prádlo za pomocou špeciálnych urýchľovačov vrhané rýchlosťou presahujúcou neuveriteľných 239.000 km / ha stalo sa tak naozaj najrýchlejším spodným prádlom na svete.

Trenírkové hliadka

Doteraz posledný a najprovokatívnejšie test prebehol v roku 2007

. Vtedy vyšli do ulíc očarujúce, atraktívne dievčatá, ktoré si vraveli trenírkové hliadka, na sebe mali špeciálne kostýmy Bruno Banani hliadok a kontrolovali stav spodnej bielizne u okoloidúcich mužov. Mal to byť provokatívne kúsok poukazujúce na skutočnosť, že 18,1% mužov si podľa výskumov nemení každý deň svoje spodné prádlo.

Parfumy s tradíciou
Aj keď možno značku Bruno Banani označiť skôr ako špecialistu na spodnú bielizeň, aj ostatní jeho aktivity dodržiavajú základné krédo - byť najlepší. Od roku 2000 to dokazuje aj na poli parfumov, ktoré oslňujú nielen svojou podmanivou vôňou, ale aj provokatívne krásnym dizajnom flakónov. V roku 2007 tak napríklad famózna séria Magic vyhráva hneď dve ceny verejnosti za parfumy Magic Woman a Magic Man. Sú určené pre nespútané mužov a vášnivé ženy a rovnako ako všetky ďalšie výrobky nevšedné a svieže značky, sú aj ony právom v centre záujmu všetkých moderných zákazníkov. To napokon dokazujú aj ďalšie skvelé vône akými sú úchvatná ženská sada Magical Collection alebo najnovší produkt z dielne značky Bruno Banani Made for Men.

Výber podľa vkusu
Ak patríte medzi moderné, rýchle a živých ľudí alebo skôr dávate prednosť stereotypu a pokoja, nájdete si v ponuke nemeckej značky to svoje.

Pre obe skupiny je totiž určená široká škála výrobkov Bruno Banani. Tým prvým dá ešte viac priestoru pre vyniknutie ich slobody, energie a chuti do života. A tým druhým zase ukáže, že život sa dá žiť aj s iskrou v oku a trochou elegantný provokácie.